Tietosuojakone tuo bitcoinin kivijalkaan ja avaa Bitcoin-Cornerin Helsingissä (7.7.2015)

Tietosuojakone tuo bitcoinin kivijalkaan ja avaa Bitcoin-Cornerin Helsingissä 7.7.

Bitcoin-Corner on osa Tietosuojakoneen juuri avattua Demohuonetta. Bitcoin-Cornerissa on tarjolla erilaisia bitcoin-tuotteita, kuten fyysisiä bitcoin-kolikoita, turvalompakoita sekä valikoima erilaisia bitcoin-oheistuotteita. Demoamme bitcoin-maksamista sekä erilaisia lompakkoratkaisuja. Meillä onnistuu myös turvallisen paperilompakon luonti offline-tietokoneen sekä offline-tulostimen avulla. Lisäksi tarjoamme täysin uuden palvelukokonaisuuden: Bitcoin Starter Kit – henkilökohtainen bitcoin käyttöönotto-opastus.

Bitcoin-Corner tarjoaa ilmaiseksi Bittiraha.fi:n tekemiä Bitcoin-käsikirjoja sekä BTC Storen tarjoamia Bitcoin Magazine-lehtiä. Tervetuloa noutamaan!

Tervetuloa tutustumaan Bitcoin-Corneriin! Kahvipannu on kuumana koko heinäkuun ajan ja ovet ovat avoinna ma-pe 11-17.00. Bitcoin-Corner sijaitsee Helsingin Kalliossa, osoitteessa Läntinen Brahenkatu 12.

PS. Konseptimme on uusi ja tulee vielä kehittymään. Toivommekin täten palautetta sekä kehitysehdotuksia.

Lisätietoja tietosuojakone.fi/bitcoin-corner

Tietosuojakone Oy tuo ensimmäistä kertaa asiantuntijatason tietosuojaratkaisun tavallisille koti- ja yrityskäyttäjille valmiissa paketissa ja valmiiksi asennettuna. Tietosuojakone on räätälöity kannettava tietokone, johon on valmiiksi asennettu parhaat mahdolliset tietosuojapalvelut, jotka estävät ulkopuolisia pääsemästä käsiksi käyttäjien omiin tiedostoihin tai tulemasta jäljitetyksi verkossa.

tietosuojakone_124414

tietosuojakone_095511bitcoin-corner_124721